Politica de confidentialitate

Politica de confidentialitate a datelor cu caracter personal

CUPRINS

  1. Cand se aplica?
  2. Care este scopul acestei politici?
  3. Ce reprezinta datele cu caracter personal?
  4. In ce scop le colectam?
  • Scopuri CONTRACTUALE
  • Scopuri FUNCTIONALE
  • Scopuri de MARKETING
  1. Cum le colectam?
  2. Ce drepturi aveti?
  • Dreptul de accesare
  • Dreptul de modificare si stergere
  • Dreptul de restrictionare a prelucrarii
  • Dreptul la portabilitate (export) al datelor
  • Dreptul de a nu fi supus unei actiuni cu caracter automat
  • Dreptul de a inainta plangere
  1.  Cui dezvaluim datele?
  2.  Cum asiguram securitatea datelor?
  3.  Care sunt perioadele de pastrare?
  4.  Cum tratam solicitarile minorilor?
  5.  Ce facem in cazul incidentelor de securitate?
  6.  Ce inregistrari pastram?

 

  1. Cand se aplica?
    Politica de confidentialitate se aplica datelor personale ale celor care doresc sa devina, sunt sau au fost clienti Hotelequip, proprietate a HOSPITALITY TRADING SRL, inclusiv datele colectate, utilizate sau dezvaluite in timp ce utilizeaza site-ul www.hotelequip.ro. Aceasta politica este valabila incepand cu data de 25.05.2018
  2. Care este scopul?
    Cand utilizati site-ul nostru ne incredintati o parte dintre datele dumneavoastra cu caracter personal. Intelegem acest lucru si il apreciem. Prin tot ceea ce facem ne straduim sa le protejam si sa va oferim un control cat mai bun asupra lor.

Politica de confidentialitate va ajuta sa intelegeti ce date personale colectam despre dumneavoastra, modul in care folosim datele dumneavoastra personale si ce optiuni aveti asupra utilizarii acestora.

Ne angajam sa pastram acuratetea, confidentialitatea si securitatea datelor dumneavoastra personale. Pentru a fi in concordanta cu modificarile legislative si/sau cu realitatile practice cu care se confrunta, ne rezervam dreptul de a ajusta oricand prezenta politica, modificarile devenind obligatorii din momentul publicarii acestora pe site.

  1. Ce reprezinta datele cu caracter personal?
    Dorim sa intelegeti cat mai clar ce reprezinta “datele cu caracter personal”.

Datele cu carater personal sunt informatii, despre o persoana identificata sau identificabila. Exemple de astfel de date: nume, prenume, adresa, numar de telefon, emaildate legate de cartea de identitate, CNPinformatii bancarecookieadresa de IP a calculatoruluiID-urile dispozitivelor mobileinformatii din browserul dumneavoastra web (cum ar fi tipul browserului si limba browserului), actiunile pe care le faceti pe site-ul nostru web etc.

  1. In ce scop le colectam?
    Datele cu caracter personal sunt colectate pentru derularea efectiva a relatiilor comerciale, pentru a va oferi servicii cat mai bune (livrari rapide, plati electronice etc.), pentru a imbunatati permanent functionalitatile site-ului nostru sau pentru a va aduce in atentie reclame si promotii relevante pentru dumneavoastra.

Limitam datele personale pe care le colectam la ceea ce este relevant in vederea procesarii particulare a acestora. Nu procesam datele dumneavoastra personale in moduri care sunt incompatibile cu scopurile pentru care informatiile au fost colectate sau ulterior autorizate de dumneavoastra.

Date CONTRACTUALE (obligatorii) – pentru demararea procesului de angajare a unui contract si pentru derularea efectiva a relatiei comerciale

Se pot colecta date (nume, prenume, telefon, email etc.) pentru a putea sa raspundem intrebarilor dumneavoastra legate de produsele si serviciile noastre (inclusiv prin utilizarea unei solutii dedicate de vanzari tip CRM), pentru a putea organiza procesarea si livrarea efectiva a rezervarilor dumneavoastra. Aceste date sunt colectate prin formulare dedicate din site de genul: contact, solicita oferta, comanda online, solicita consultanta, contul meu etc. Aceste date sunt denumite generic “date contractuale”. Fara ele, comanda dumneavoastra nu poate fi preluata (de exemplu: nu stim cum sa va raspundem la intrebari), nu poate fi prelucrata (de exemplu nu pot fi emise documente fiscale pentru incasarea contravalorii produselor, etc). Nu veti putea beneficia de serviciile sau produsele noastre utilizand site-ul nostru, fara a furniza aceste date.
Clientii nu pot renunta la primirea de e-mailuri legate de procesarea, derularea si livrarea comenzii (sau a altor procese asociate acestui scop).
Temeiul juridic pentru prelucrarea acestor date il reprezinta interesele noastre legitime (articolul 6 alin 1 lif (f) din regulamentul general privind protectia datelor).

Date FUNCTIONALE – pentru o experienta cat mai buna in utilizarea site-ului

Se pot colecta date directe (nume, prenume, telefon, email, etc) pentru asigurarea unei experiente mai bune in utilizarea site-ului. Datele se colecteaza prin intermediul formularelor din site
Aceste date sunt denumite generic “date in scopuri functionale”.
Se pot colecta datele indirecte ce se pot utiliza in crearea unui website mai bine structurat (ex: rapoartele din Google Analytics etc.). Aceste date ne ajuta sa vedem fluxul de navigare a vizitatorilor in site, volumul de navigare precum si alte informatii utile relevante in imbunatatirea site-ului, pentru a va oferi o experienta de navigare cat mai buna.
Toate aceste functionalitati sunt gandite pentru a va oferi cele mai bune optiuni de informare si achizitie.
Daca nu sunteti de acord cu utilizarea datelor in acest scop, nu puteti beneficia de  avantajele acestor functionalitati.
Temeiul legal al colectarii acestor date il reprezinta consimtamantul (art.6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protectia datelor).

Date de MARKETING – pentru un site mai bine structurat, reclama relevanta si informare in social media
Se colecteaza date personale, cum ar fi datele directe (nume, prenume, telefon, email etc.) sau indirecte (cookie-uri, adresa de IP a calculatorului, locatia, ID-urile dispozitivelor mobile etc.). Cookie-urile sunt fisiere de date care sunt trimise de pe un site web catre un browser pentru a inregistra informatii despre utilizatori in diferite scopuri. Utilizam cookie-uri si tehnologii similare. Pentru informatii suplimentare consultati pagina de pe site-ul nostru care contine politica privind cookie-urile.
Datele pot fi utilizate si pentru afisarea unor reclame adaptate dorintelor dumneavoastra (ex: Google Remarketing, Facebook Pixel etc.). Este posibil sa va fie prezentate reclame la produsele de care ati fost interesati sau pe care le-ati vizualizat.

Aceste date le denumim generic ”date in scopuri de marketing”.

Temeiul legal al colectarii acestor date il reprezinta consimtamantul (art.6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protectia datelor).

  1. Cum le colectam si cum va gestionati consimtamantul?
    Cand interactionati cu site-ul nostru, va oferim posibilitatea de a acorda si de a va retrage in orice moment consimtamantul pentru utilizarea datelor dumneavoastra.
    Oferim vizitatorilor site-ului si clientilor care furnizeaza datele cu caracter personal mijloacele pentru a alege modul in care folosim aceste date. Consimtamantul privind prelucrarea datelor cu caracter personal se poate solicita la lansarea unui formular, precum si la orice alt scop care implica acordarea consimtamantului, prin accesarea unui panou de control general (cumulat sau individual, pe fiecare categorie de date sau scop invidual) sau prin alta maniera tehnica, creata cu acest scop.
    Veti avea posibilitatea de a va da explicit consimtamantul asupra scopurilor in care vor fi utilizate datele cu caracter personal si de a-l gestiona ulterior, in conformitate cu reglementarile in vigoare.6. Ce drepturi aveti?
    Depunem toate eforturile pentru a va garanta drepturile pe care le aveti, in conformitate cu legislatia in vigoare.
    Aveti dreptul de a accesadatele dumneavoastra personale. In consecinta, daca este cazul, va oferim acces la datele personale pe care le pastram in legatura cu dumneavoastra. De asemenea, va oferim posibilitatea de a alege daca doriti sa primiti oferte si promotii de la noi, dar si sa corectati, sa modificati sau sa stergeti informatiile dumneavoastra.

Putem limita sau refuza accesul la datele cu caracter personal, in cazul in care eforturile sau cheltuielile de furnizare a accesului ar fi disproportionate fata de riscurile pentru intimitatea dumneavoastra, sau daca drepturile altor persoane, altele decat dumneavoastra, ar fi incalcate. Alte motive pentru refuzul sau limitarea accesului pot include restrictiile impuse de legislatia in vigoare sau alte aspecte similare, indreptatite.

Aveti dreptul de modificare si stergere a datelor dumneavoastra cu caracter personal, in special a datelor incomplete sau inexacte de exemplu, in cazul in care unele dintre datele personale pe care le-ati furnizat (numar de telefon, adresa e-mail, persoana imputernicita etc.) nu mai sunt actuale.

Luam masuri rezonabile pentru a ne asigura ca datele personale pe care le procesam sunt viabile pentru utilizarea dorita si exacte, complete si actuale. In acest sens, ne bazam pe dumneavoastra sa actualizati si sa corectati datele personale in masura in care este necesar pentru scopurile pentru care  au fost colectate sau ulterior autorizate de dumneavoastra.

Solicitarile de accesare, modificare sau stergere a informatiilor vor fi tratate in termen de 30 de zile.

Aveti dreptul de restrictionare a prelucrarii, de a va opune prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati rectificarea, actualizarea ori stergerea datelor in conditiile legii. Acest drept poate fi exercitat oricand, in mod gratuit si fara justificare, cu exceptia acelor date pentru care prelucrarea reprezinta o obligatie legala.

Aveti dreptul de a solicita portabilitatea (exportul) datelor cu caracter personal. Putem limita sau refuza portabilitatea datelor cu caracter personal, in cazul in care eforturile sau cheltuielile de furnizare a accesului ar fi disproportionate fata de avantajele aduse in cazul respectiv.

Aveti dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale cu caracter automat.

Aveti dreptul de a inainta plangere catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), precum si de a va adresa justitiei, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare.

  1. Cui dezvaluim datele dumneavoastra si unde le trasferam?
    Colaboram cu firme de curierat, procesatori autorizati de plati electronice si companii din domeniul internetului: Google, Facebook etc. – toate acestea, pentru o cat mai buna experienta cu site-ul nostru.

Putem impartasi datele dumneavoastra personale furnizorilor de servicii contractati in vederea procesarii si livrarii comenzilor (cum ar fi procesatorii de plati, furnizorii de servicii de curierat etc.), in vederea imbunatatirii experientei de utilizare a site-ului (ex: Google Analytics etc.) sau oferirii de servicii in domeniul marketingului, reclamei si publicitatii (Google, Facebook, Mailchimp etc.), precum si in alte scopuri: servicii de contabilitate, avocatura, consultanta, afiliati, parteneri de afaceri etc. Dezvaluirea datelor se face in temeiul faptului ca serviciile necesare derularii afacerilor noastre nu pot fi prestate de catre noi. Depunem toate eforturile pentru a avea un angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare. In cazul in care furnizorii nostri de servicii de gazduire, trimitere de newslettere sau alte servicii similare sunt transferate in afara spatiului economic european (SEE), se depun eforturi pentru a se asigura masuri de protectie adecvate.

Este posibil sa dezvaluim datele dumneavoastra personale, fie prin prescriptiile legii, proces legal, litigii si / sau solicitari din partea autoritatilor publice si guvernamentale din tara dumneavoastra de resedinta sau din afara acesteia. De asemenea, putem dezvalui informatii personale despre dumneavoastra daca stabilim ca dezvaluirea este in mod rezonabil necesara pentru a ne asigura respectarea termenilor si conditiilor noastre sau pentru a ne proteja operatiunile sau utilizatorii. Informatii relevante pot fi gasite si in anunturile referitoare la activitatile specifice de prelucrare a datelor.

De asemenea, putem transfera date personale in cazul unui audit, sau in cazul vanzarii ori transferarii totale sau partiale a afacerii sau activelor noastre (inclusiv in cazul unei fuziuni, achizitii, joint venture, reorganizare, dizolvare sau lichidare).

  1. Cum asiguram securitatea datelor?
    Siguranta datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Depunem toate eforturile necesare in acest sens.
    Luam masuri rezonabile si adecvate pentru a proteja datele personale de pierderi, utilizari incorecte si acces neautorizat, dezvaluire, modificare si distrugere, tinand cont de natura acestora. Luam toate masurile interne pentru a identifica si a asigura securitatea  informatiilor, masurile fiind verificate in mod regulat si adaptate la stadiul tehnicii. Compania noastra utilizeaza furnizori de servicii conexe cu notorietate in piata (ex: servicii de gazduire, servicii de dezvoltare software, solutii de marketing etc.) pentru indeplinirea acestui obiectiv.
  2. Care este perioada de pastrare?
    Pastram informatiile conform specificatiilor legale si atata timp cat dumneavoastra sunteti de acord.
    Stocarea datelor cu caracter personal se face pe perioadele de timp specificate de legislatia in vigoare, in vederea mentinerii evidentelor legate de activitatile desfasurate, pentru protejarea drepturilor in justitie si exercitarea altor drepturi conform legii si contractelor incheiate, indeplinirea eventualelor cerinte de arhivare, in acord cu dispozitiile legale. Datele cu caracter personal necesare beneficierii de functionalitatile site-ului nostru si a activitatilor cu caracter promotional se stocheaza pe o perioada nedeterminata de timp, pana la stergerea contului dumneavoastra.
  3. Cum tratam solicitarile minorilor?
    NU prestam servicii si NU livram minorilor bunuri decat in cazurile exprese prevazute de lege.

Compania noastra NU urmareste in activitatile sale de prelucrare de date, prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorilor, cu varsta sub 16 ani. Nu realizam activitati promotionale de marketing direct catre minori.

Orice persoana care ne furnizeaza datele personale garanteaza ca este major, respectiv are capacitate deplina de exercitiu. In cazul in care are totusi loc o procesare a datelor cu caracter personal pentru o persona care nu este majora, vom sista procesarea acestor date odata cu luarea la cunostinta a acestui fapt.

Orice prelucrare a datelor cu caracter personal ale minorilor se realizeaza in conformitate cu cerintele legale si in cazuri strict determinate. Minorii care au implinit varsta de 14 ani pot achizitiona servicii,  solicita si primi comunicatii de la compania noastra numai daca au acordul reprezentantului sau tutorelui legal, conform legii.

  1. Ce facem in cazul incidentelor de securitate?
    Informarea dumneavoastra si a autoritatilor este primul pas. Remedierea situatiei aparute este prioritatea noastra.

    In cazul in care survine o incalcare a datelor cu caracter personal vom notifica autoritatile competente pentru protectia datelor in termen de 72 de ore, in functie de gradul de risc pentru client sau pentru vizitatorul site-ului. Clientii afectati sau vizitatorii site-ului vor fi, de asemenea, notificati in legatura cu incalcarea.
    Vom lua toate masurile necesare remedierii situatiilor aparute, in vederea protejarii drepturilor dumneavoastra.
  2. Ce inregistrari se pastreaza?
    Pastram inregistrari pentru a demonstra respectarea cerintelor prezentei politici.

Vom pastra inregistrari relevante despre:
a. scopul procesarii datelor cu caracter personal;
b. categoriile persoanelor vizate si ale datelor cu caracter personal prelucrate;
c. atunci cand este posibil, perioadele de pastrare preconizate pentru diferite categorii de date cu caracter personal;
d. o descriere generala a masurilor de securitate utilizate pentru protejarea datelor cu caracter personal;
e. exercitarea drepturilor pe care le aveti.