Optimizarea resurselor și implicit, a costurilor!

Știm cu toții că timpul costă bani, din acest motiv am gândit Hotel Equip ca un one-stop-shop de unde obții, atât know-how, cât și servicii de bugetare și achiziționare a dotărilor necesare pentru hotelul tău.

Dupa proiectare, autorizare, constructie a unui Hotel, Boutique Hotel, Apart Hotel, Restaurant, partea de dotare, amenajare, utilare poate extrem de provocatoare.

Mixul de produse necesar într-o cameră de hotel de la somieră, saltea, inventar moale, minibar, seif,  perdele și draperii, welcome trays complet utilate, luggage racks, accesorii baie, cosmetice hoteliere pot lua extrem de mult timp de căutare și altul de decizie la fel de lung.

Este adevărat că mulți investitori preferă să caute luni întregi diverși furnizori, deal-uri, discount-uri însă este recomandat să vă bazați pe oameni / companii care au experiență vastă, de peste 20 de ani, în domeniu.

Există o listă a proiectelor realizate și încrederea pe care ți-o oferă know-how-ul unei astfel de companii îți poate elibera din timpul care îți este necesar pentru partea operațională și garantat optimizezi costurile.

Lucram cu furnizori consacrați, nu negăm calitatea și inovația celor ce apar acum pe piață, însă la anumite produse, spre exemplu somieră, saltea, minibar expertiza furnizorilor de peste 35- 50 de ani pe piață constituie o garanție a calității, a research-urilor updatate annual bazate tot pe feedback-ul din piață.

Noi vizităm fabricile, vedem producția, cunoaștem oamenii din spatele produselor comercializate, solicităm mostre, cerem constant feedback-ul clienților. Mergem la târguri de specialitate pentru a fi în ton cu noile tendințe și observăm de la an la an trendurile din domeniu.

consilierul tău personal

Alexandra Popescu

0749 280 000

consilier